Tänään Tsaulla 2 starttia, eka rata oli tosi kiva, virtaavakin..

Videotarkistuksessa Jatsi ei ottanut A:n kontaktia, keinun kontaktin otti mutta -karkas- keinulta, joten saatiin radalle ylimääräinen kaarros, mä oli suunnitellut ottavani askeleen oikeaan suuntaan Jatsin ollessa keinulla, mutta suunnitelmat ei aina toteudu..

Puomin kontakti jäi myös tekemättä ja tästä femma. Itse rata muuten ok, mutta nyt meillä on kontakti-ongelma, eikä yhtään ratkaisua tähän, melkein kaikkea ollaan kokeiltu ja nyt viimeisen kokeilun -alusta- ansiosta ollaan tässä..

Toka radalla oli alku, jota en osannut joten tehtiin heti hyl ja rata lähti takkuamaan ihan omia linjojaan. Mä en hylyn tai femman(kaan) jälkeen ole kovin tosissani radoilla, joten leikittiin sitten Jatsin kanssa hetki putki-leikkiä, kovastihan mä yritin sitä saada ottamaan A:n mutta Japsu vaan sukelsi putkeen kerta toisensa jälkeen..

Ei mun nähdäkseni ottanut myöskään A:lla kontaktia (kun vihdoin sinne päästiin), keinu onnistui kun karjuin mutta puomi oli taas niin tahmea, en mä halua jatkuvaa tappelua ja hiipimistäkään, joten meidän kontaktit saa olla nyt tauolla kunnes keksin niihin jotain!