Kaikille myötäeläjille (niin hyvässä kuin pahassakin) tiedoksi, että en mä täällä ole luovuttamassa mistään muusta syystä kuin siitä, että ToTolla ei ole hyvä olla ja mä satun rakastamaan tuota pikkukoiraani NIIN paljon, että sen ei tarvitse mun kilpaviettini vuoksi joutua enää koskaan tuollaiseen tilanteeseen:((((

Eli jollen keksi syytä koomailuun ja ennen kaikkea saa ratkaistua ongelmaa, Toopen tokoura oli nyt tässä (ainakin mun kanssa)

Tänään oli tarkoituksena tehdä ToTolle palauttavat treenit, vaikkei tokoura mun ohjaamana jatkuisikaan, koira on kuitenkin ansainnut kisojen jälkeiset kivat palautustokonsa tai niinhän minä luulin..

Koomassa on kuitenkin paha tokoilla, koomassa kun ei pysty liikkumaan:(

Kaikki muut liikkeet sujuivat hienosti mutta idarissa ei pystynyt liikkumaan, teki eiliset mutta vielä hurjempana versiona:(
En saanut Toopea liikkumaan edes namin/lelun voimalla. Mystistä tässä on se, että kaikki muut liikkeet siis onnistuivat, mutta idarissa ei nyt voi liikkua Lentsun kanssa, ei vaan voi..

Tänään on ollut kyllä kovat pohdinnat, videolta olen yrittänyt keksiä jotain johtolankaa ja viimeisenä kokeiltiin vielä treeneissä ohjaajan vaihtoakin:)

Ohjaajan vaihdolla saatiin ainakin selville se, että vika löytyy remmin toisesta päästä (ainahan se niin on), eli Jukkan kanssa ToTo pystyi tekemään täysin vapautuneesti ja ihan liikkumaankin idarissa:)

Jukkahan voisi muuten siirtyä ohjaamaan Toopea mutta a) Jukkis ei halua b) ToTo huutaa kuin hinaaja Jukkan kanssa

Nyt pidetään treeni ja päivitystaukoa, treenipäiviksen päivittyessä seuraavaksi tiedetään...

-mikä on ToTon päälaji
-kuka ToToa ohjaa
-tuleeko meille pentu