Mä päätin tulla vääntämään vähän rautalangasta kun tuo ohjaaja ei kuulemma jaksa lukea eikä varsinkaan vastailla kommentteihin:)

En mä mihinkään ole muuttamassa, en kai mä nyt kotoani mihinkään lähtisi, eihän nuo pärjäisi ilman mua mitenkään. Enkä mä ole eläkepapereitakaan laittanut vetämään, kyllä mä aijon jatkaa harrastamista, laji tosin voi muuttua mutta en mä agility-urastakaan kauheen pahoillani olisi:)

Enkä mä tokoakaan lopeta, mulle on luvattu riittävästi treeniä, ainoastaan kisat jätetään nyt väliin toistaiseksi. Kyllä mä luulen että mä kisaankin vielä, jos vaan saan tuon ohjaajan koulutettua paremmin:)

Tosin voin mä Jukkiksenkin kanssa kisata, se ei vaan tajua mua niin hyvin, että sille pitää huutaa koko ajan ja sääntökirjasta luin että sellainen jatkuva huutaminen ei siellä kisoissa vissiin ole toivottavaa, siitä voi saada jonkun kortin. Ei sen puoleen kyllä mulle kortit kelpaa, se on sellainen 10 sek ja sitten sitä korttia ei enää ole:)

Ja olen mä luvannut siitä pennustakin pitää huolta, ajattelin opettaa sille talon tapojen lisäksi ainakin mun bravuurin eli pyörimisen.

Me ei vaan saada Jatsin kanssa päättää sitä, koska se pentu tulee, eikä päästä edes valitsemaan sopivaa yksilöä, rotuakaan ei saada kuulemma päättää. Se on kyllä varma etten mä minkään puudelin kanssa ala kaveeramaan mutta belgi olisi kyllä kiva, yks kooma-belgi olisi kuulemma tarjolla, mä kannatan mutta taidan olla ainut belgifani meidän perheessä:)

Jatsi kannattaa taas bc-narttua, en mä tiedä olisiko sellainen sitten kiva, ne on niin pahuksen äksyjä aina kun niitä vähän yrittääkin moikata, jaksaisko sellaista kiukkuista akkaakaan sitten:)

                         -ToTo-