Päätin opettaa ToTolle -just for fun- ryömimisen, ajatuksena opettaa se menemään ensin mun jalan alta (minä kyykyssä), mutta kun olin per..läni jotain sadatta kertaa, päätin siirtää tämän opetuksen tulevaisuuteen..

Eli tempun vaihto, seuraava kuningas-idea oli opettaa se hyppäämään mun käsien läpi ja tämäkin tietysti piti aloittaa maantasalta, väänsin itseni vaikka millaiselle kiermuralle, Jukkakin tuli jo apuun mutta liian työlästä tämäkin..

Yön yli nukuttuani päädyin hula-hula vanteeseen, eli opetan Toopen menemään sen läpi ja eikun kauppaan, toiseen kauppaan ja uskokaa tai älkää hula-hula vanteet ei ole nyt muodissa ja NIITÄ EI OLE.

Vähän eksyksissä kaupassa kierreltyäni löysin polkupyörän renkaita ja samassa ahneus iski, tällä yhdistetään -just for fun- ja rengas, vähän kätevää..

Illan treenit koostuivat sitten tokosta -tietenkin-, renkaasta (käskysana läpi) ja agista, millään tavalla painottamatta mitään sen enempää, mitä nyt Toope otti keppejä ehkä sata kertaa kun hermostuin taas kerran siihen keppien puremiseen ja päätin siedättää pienen -toistoilla-, ei muuten siedättynyt !!

Sekä eiliset että tämän päiväiset tokot meni molemmilla pojilla loistavasti, Toopen älykkyys eilen sai taas nauramaan. Otettiin hyppynouto ja ohjatun noudon kapula oli hyppyesteessä roikkumassa (on lähes aina) ja heitin metskun, metsku kieri aika kauas ja Toope ei sitä löytänyt -heti-, joten näppäränä otti esteestä roikkuvan kaupulan ja toi sen mulle, mitä tästä opimme -älä jätä pienelle mahdollisuutta omatoimisuuteen-

Japsulan suurin uutinen on A:n kontakti joka menee jo ilman alustaa kun olen itse vastaanottamassa tai mikä parasta juoksen vieressä (arggh, taas pitää juosta).