Aika hassut agit tänään, osin hyvät ja osin ei..

Pepsi pääsi tänään aloittamaan, mikä oli kiva juttu koska on tähän asti aina ollut viimeinen mutta mä en oikein ollut tänään hyvä ohjaamaan kääpiötä:(

Mulla oli kaikki ajatus Toopen radoissa ja OLETIN että kääpiö tekisi tuosta vain samaa mitä osaavat koirat, siis opettamatta, tyhmä minä!!!

Jatkossa pitää vaan muistaa opettaa sille asiat, aika helppooooooooo...

...kun läksyksi tuli sivulle irtoaminen, mitenköhän tämä opetetaan? ToToa ei kukaan saa irtoamaan sivulta a) yhtään b) mihinkään ja Jatsin kanssa ei olla koskaan oltu niin lähekkäin agiradalla että moista olisi edes pystynyt harkkaamaan:)

Kaikkein huvittavinta tässä illassa oli lause -älä juokse niin kovaa- eli nyt ollaan koettu sekin, kun vuosikaudet koutsi koutsin perään on HUUTANUT naama punaisena, Lentsu, juokse!!!!!! Niin, nyt sitten sanottiin että pitää hidastaa vauhtia, voi äly tätä lajia:)))))))))

Mutta ToTo oli tänään aikas makee:))))))))))

Eka radalla tehtiin toisella tai kolmannella, ehkä neljännellä mutta kuitenkin tosi hieno rata. Toisella radalla mulla oli kääpiön jälkeen vähän hakemista ohjauksessa mutta sisulla väänsin alun siten, että päästiin tekemään loppurataa joka NIIN MEIDÄN, siinä mulla oli 110 % luottamus Toopeen ja se tuntui ihan agilta:)))))))

Tällä toisella radalla olen erityisen ylpeä siitä että pystyin jättämään sen vaikeaan alkuun, eli irtoamaan sivusuunnassa ja ToTo pystyi silti suorittamaan eteenpäin ne pari alkuhyppyä, vuosi sitten tästä olisi voinut vain nähdä unta..